Pages

Hit Counter

hans holger albrecht

Thursday, June 16, 2011

Pandai ke Pandir Si Zahrain ni??????

Dewan Rakyat tolak usul bantah perhimpunan BERSIH

KUALA LUMPUR: Persidangan Dewan Rakyat hari ini menolak usul bagi mengecam tindakan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) untuk mengadakan perhimpunan pada 9 Julai depan, kononnya bagi menuntut reformasi dalam pelaksanaan pilihan raya di negara ini.

Timbalan Yang Dipertua Dewan Rakyat, Datuk Dr Wan Junaidi Tuanku Jaafar, mengambil ketetapan untuk menolak usul yang dibawa Datuk Seri Zahrain Hashim (Bebas-Bayan Baru) mengikut Peraturan Mesyuarat 18(1) itu selepas berpuas hati bahawa usul itu tidak perlu disegerakan.

"Kementerian Dalam Negeri melalui Polis Diraja Malaysia sudah mengambil langkah perlu sebagai persediaan untuk menangani perhimpunan Bersih itu dan akan sentiasa memantau aktiviti yang dijalankan agar dapat dibanteras dan dipastikan tidak berlaku perkara yang tidak diingini yang boleh mengancam keselamatan negara dan ketenteraman awam sentiasa terpelihara," katanya.

(Baca lanjut di sini)


KK:-Sejak dah jadi wakil BEBAS ni,semakin berani pulak Grup Petualang ni.Dengan ketuanya Presiden mereka Pak Berahim Al Kataki,dengan Timbalan mereka si Zul Kulim dan beberapa lagi orang kanan Konsensus Bebas ni.

Masa dulu takde pulak nak marah dengan pembangkang.Semua kira betul je.

Masa tu mungkin ikhlas berjuang,sekarang tidak lagi!(Bak kata Iklan sabun cuci dulu-dulu!)

Mungkin mereka ini adalah tergolong dalam mereka yang sentiasa kecewa dan tidak berpuashati dengan orang lain.

Sorang nya pernah di buang dari jadi Ketua Bahagian UMNO.Sorang lagi pernah ditolak permohonan Projek menggunakan lesen RM2.Dan seorang lagi mungkin frust sebab tak dapat perhatian yang secukupnya.

Tapi biasanya orang yang begini tak kemana perginya.Tengok sahaja dah banyak contoh yang berlaku.Mereka-mereka ini akhirnya tenggelam diatas JASA mereka sendiri.

Kita tunggu dan lihat sahaja!

No comments: