Pages

Hit Counter

hans holger albrecht

Tuesday, June 1, 2010

Sumber dari luar........

10 Dalil Mengapa Wan Amizan Tak Boleh Jadi ADUN Lagi



Rakyat Jerantut, Pemimpin UMNO sekelian. Ini dalilinya:

1. Wan Amizan tidak ada pelajaran.

2. Dia menipu rakyat Jerantut dia kelulusan Post Graduate University Chelsire. Dia tak abis Tingkatan 2 pun.

3. Dia tidak pernah perjuangkan rakyat.

4. Dakwaan WZWH pencacai Wan Amizan yang Wan Amizan bawa projek 260juta bukan utk rakyat. Wan Amizan ada kepentingan dalam seluruh projek berkenaan.

5. Wan Amizan pengamal politik wang yang tegar.

6. Wan Amizan buat apa saja untuk menang termasuklah merasuah perwakilan syabu dan ice dgn dadah dalam Pemuda.

7. Dengan cara membela Pemuda yang tak boleh pakai, penagih dan harap disuap mulutnya Wan Amizan akan menjahanamkan UMNO. Kepimpinan lemah sbb gagal menarik bijak pandai menyertai UMNO.

8. Wan Amizan perampuk tanah dan Bapa Peneroka Tanah Haram Jerantut.
9. Wan Amizan seorang yang rendah moralnya. Kaki dandut, minum, dan syabu.

10. Wan Amizan ada kes bawa lari anak dara orang dan orang berkenaan datang dari DUN yang dia wakili.


Copy dan paste dari http://cawantembaga.blogspot.com/

Kami kata:-Ini bukan lah rekaan Sidang N9 TAHAN.Ini adalah artikel yang kami petik dari blog yang alamatnya tertera di atas.Nampaknya,berbagai tuduhan telah dibuat dan pelbagai perkara telah diperkatakan.Adakah pimpinan di Jerantut ini sudah tidak ada KREDIBILITINYA?Mana kah janji dalam PRU yang lepas dan sebelum2 ini?Kata nak perjuangkan rakyat,tapi nampaknya jelas sekali tidak begitu.Jadi apa gunanya WAKIL RAKYAT yang seperti ini?BANGKAI!

4 comments:

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam N9 Tahan,
Anda perlu menambah fitnah ini...sekurang-kurangnya tambah lagi 40 dalil supaya menjadi 50 dalil. Sebagai parti Islam, anda harus menyiasat samada ini fitnah atau realiti. Jika anda bersekongkol dengan pemfitnah maka anda tiada bezanya!....

SPU said...

Salam N9,
kalau ada nampak anjing yang bising menyalak, awk boleh lah baling dengan kayu, nak tembak awk tak pstol mcm yg. boroi tu, huhu

N9 TAHAN said...

WZWH,
Mungkin boleh kata SEBAHAGIAN dari cerita yang saya CNP tu tak sahih.Tapi perempuan yang kahwin dengan Yang Boroi tu,kawan adik saya.Jadi saya tahu juga ceritanya.

Tentang tanah tu pulak memang ada orang yang bawa wakil Yang Boroi tu pergi check kawasan.Dia tu member saya.

Dan beberapa orang kuat dia juga pernah ditangkap dalam penyalahgunaan dadah.saya tahu sebab saya ada saudara sebelah sana.

Tentang politik wang juga,saya pernah berbual dengan Ahli Pemuda yang mendapat WANG dan juga HANDPHONE PERCUMA semasa pemilihan.

N9 TAHAN said...

Bro SPU,
Biarlah dia terus mempertahankan BOS dia tu.Mungkin esok dapat GANJAran,mana lah tau!Kalau tak cerita kang,orang tak kenal pulak siapa dia.Heheheheheheh