Pages

Hit Counter

hans holger albrecht

Sunday, February 7, 2010

Banyak sangat dalihnya!!!!!!!!!!!!!!

'Atasi segera masalah dalaman'


MUHYIDDIN bersama Ahmad Bashah berbual dengan pengantin anak Ketua Wanita Umno Kodiang, Azmil Fahri Ahmad dan Intan Safarinaz Sabian di Kodiang, semalam.

Muhyiddin gesa parti komponen selesai kemelut untuk perkukuh BN

JERLUN: Tan Sri Muhyiddin Yassin, semalam mengarahkan parti komponen Barisan Nasional (BN) yang bermasalah menyelesaikan segera kemelut parti masing-masing bagi memperkukuhkan kedudukan BN.

Timbalan Perdana Menteri, berkata BN tidak mahu masalah dalaman parti komponen membawa kesan negatif sehingga menjejaskan sokongan rakyat.

"Kita sedar mengenai perkara ini dan sudah beritahu MCA serta parti komponen lain supaya segera menyelesaikan masalah mereka kerana kita tidak mahu ia membawa kesan negatif kepada BN dan menjejaskan sokongan rakyat.

"Mereka mesti ambil langkah segera dan soal parti dibereskan.

Muhyiddin berkata demikian mengulas beberapa parti komponen BN, termasuk MCA dan Parti Progresif Penduduk (PPP) yang belum menyelesaikan pergolakan mereka.


Kami kata:-Laaaa,Tan Sri!belum selesai lagi ke?Ingat dah settle lama dah,rupanya dalam senyap macam API DALAM SEKAM!Patut lah dua,tiga hari ni media duk fokus ke PR je.Rupanya nak tutup masalah dalam BN.Kalau dah berjuang setakat nak cari kepentingan,memang kehendak dan keperluan ramai tidak akan dipeduli!Sebab tu lah bergaduh je tak berenti-renti.Lepas tu nak cover masalah dalam BN,hala media ke hubungan dalam PR.Duk kata tak sekata la,tak sependapat la.UMNO dan BN ni sependapat sangat ke?

No comments: