Pages

Hit Counter

hans holger albrecht

Tuesday, July 6, 2010

PM datang ke Jerantut.....

Salam 1 Malaysia(heheheheh!)



Minggu lepas Pemimpin besar UMNO telah turun berjumpa rakyat jelata di Jerantut ni.Tapi kira kali ni BELIAU betul-betul turun sebagai PEMIMPIN,PRESIDEN atau KETUA UMNO sahaja.Sebab apa?Sebab pada pemerhatian saya,tidak ada satu pun LAMBANG atau BENDERA BARISAN NASIONAL atau lambang PARTI KOMPONEN BN yang lain BERKIBAR di sekitar bandar Jerantut ni.Jadi ini menunjukkan bahawa PM kita sekarang tidak dihormati oleh PARTI KOMPONEN BN yang lain,yang mana ada di Jerantut ni lah!Jangan duk kira lah Parti hak tak pernah jejak ke sini.

Apa makna semua ini?Adakah sikap HORMAT dan SETIAKAWAN dalam BN telah berkurangan? Ataupun memang telah dibuktikan memang ada yang tak kena dengan BN dalam Jerantut ni?Ini pandangan orang luar macam saya ni.Orang yang duk dalam BN tak tau lah macam mana cerita demenya!

Kalau nak kata pemimpin yang datang tidak SEBESAR dan SEHEBAT dunia,siapa lagi yang lebih besar dari PM MERANGKAP Pengerusi BN dan Presiden UMNO selaku parti yang menjadi KEPALA dalam BN?Saya rasa pelik juga!Atau orang Jerantut dah tak mahu pada BN lagi?Macam tak masuk akal rasanya?Tapi entahlah!Kita bukan tahu sangat!

Dan banyak cerita yang didengar samada sebelum mesyuarat,semasa mesyuarat,dan juga selepas mesyuarat.Macam-macam cerita weh!Tapi itu kita cerita lain kali.Karang orang kata memandai-mandai pulak!

Dan akhir sekali,tahniah kepada PIMPINAN UMNO Jerantut!Anda telah membuktikan bahawa memang ada SESUMPAH dan macam-macam lagi dalam UMNO Jerantut ni.Kalau dah Presiden sendiri dah tegur'direct' macam tu,takkan tak paham lagi kut?Takkan itu pun nak kena ada SIJIL LUAR NEGARA baru nak faham!

2 comments:

Anonymous said...

N9,

Hahaha.... sedap cerita saudara... makan belanja lembu, mB lembu, kepala lembu, tok 4 lembu. Semua lembu. tulis tiap hari yeh saya suka sangat cerita saudara .

N9 TAHAN said...

Salam 44sikulipat.Terima kasih sebab sudi baca posting saya.Saya ni suara kecil dalam Jerantut ni.Entah berapa kerat yang dengar.Insyaallah,ada cerita,saya tulis lagi.Blog saudara pun apa kurangnya.Sama-sama kita!