Pages

Hit Counter

hans holger albrecht

Monday, July 4, 2011

Tukang tilik terbaru???????

Pas diramal kalah teruk - Ibrahim

 SUNGAI PETANI 2 Julai - Pas diramalkan kalah teruk dalam Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 sekiranya bertegas mahu berkomplot dengan dalang utama Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih), Datuk S.Ambiga untuk mengadakan perhimpunan haram 9 Julai ini.

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali berkata, kekalahan Pas itu bukan sesuatu yang mustahil memandangkan orang Melayu sudah muak dengan parti tersebut.

"Orang Melayu sebelum ini memang kecewa dengan sikap Pas kerana diperkuda dan menjadi alat kepada DAP serta Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim.
 
"Saya percaya Pas akan dihukum oleh orang Melayu terutamanya golongan majoriti senyap dalam PRU nanti," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Mesyuarat Khas Perkasa di Sekolah Menengah Vokasional 2 di sini hari ini.

Lebih 1,200 ahli dan perwakilan Perkasa daripada 12 daerah di Kedah menghadiri mesyuarat terbabit.

(Baca sini)

K.K:-Tuan Ibrahim Katak ni kalau bercakap memang sedap memanjang. Kalau dulu dia ni kami respek juga sesikit.Nampak macam nak ada perubahan.

Tapi tak lama lepas tu,memang tak berubah juga.Mungkinkah sekarang Pak Berahim ni nak mencari suaka politik dari UMNO dan BN?
Dia kena ingat yang kerusi yang dia menang tu atas EHSAN PAS(bukan wang EHSAN!)Jadi dia duk sibuk kata PAS akan kalah dan dihukum oleh orang lah,didenda oleh ahli la,macam-macam.

Kita pakat tengok lepas ni.PAS saja ke kena HUKUM atau dengan dia-dia sekali kena LIPAT!

No comments: